Sağlık

Minimalist Ambalaj Tasarımı Tüketiciye Güven Veriyor

GIDA AMBALAJI SAĞLIKLI BESLENME ARIYOR MU?

Diyeti sağlıklı gıdalara evrilen günümüz tüketicilerinin ilgisi her geçen gün artıyor. Yeni neslin sağlıklı beslenme taleplerinin ambalaj tasarımında yenilikleri beraberinde getirdiğine değinen Tasarist Kreatif Yöneticisi Musa Çelik, “Yaratıcı ambalaj tasarımı ile özellikle sağlığa zararlı ürünler ‘sağlıklı’ görünebiliyor. Bu nedenle tüketiciyi doğru bir şekilde etkilemek için ambalajın gerçekçi ve bilgilendirici bir şekilde tasarlanarak ürünün sağlık üzerindeki etkisinin net bir şekilde yansıtılması gerekmektedir.” ifadelerde.

Doğal gıdalara olan talebin artması, ambalaj tasarımına yönelik beklentileri de artırıyor. Tüketici ihtiyaçlarına dürüstçe cevap vermek isteyen markalar, gıda kategorisinde ürün ambalajlarını yeniden tanımlıyor. Kaliteli sözler ile tasarlanan ambalajların tüketiciye yardımcı olduğunu söyleyen Tasarist Kreatif Müdürü Musa Çelik, “En hızlı ambalajlama ile tüketiciye ulaşabiliriz. Bu nedenle ambalajın, ürünün sadece lezzetli değil aynı zamanda sağlıklı olduğu bilgisini de doğru bir şekilde taşıması gerekir. Tüketiciler artık satın almak istedikleri ürünü, gerçeği yansıtan, sade ve anlaşılır şekilde tasarlanmış ambalajlarda görmek istiyor. Bu nedenle akıllıca tasarlanmış bir ambalaj ile ürünün sağlığa etkisi kolaylıkla ayırt edilebilir.” bir açıklama yapar.

Ambalaj Sayesinde Tüketici, Sağlığa Uygun Ürünü Kolayca Anlar

Dünya çapında nüfus artışı ve kirlilik, insanları sağlıksız bir yaşam tarzına yöneltmektedir. İnsanların beslenme konusunda daha duyarlı hale gelmesi, yiyecek ve içecek ürünlerinin ambalaj tasarımında yeniliklere yol açmaktadır. Ürünün besin değeri, kalsiyum maliyeti gibi temel özelliklerin yer aldığı ambalaj, yeni nesil tüketicinin daha çok ilgisini çekiyor. Yiyecek ve içeceklerin sağladığı tüm beslenme bilgilerine ambalaj aracılığıyla kolayca ulaşıldığından bahseden Tasarist Kreatif Yöneticisi Musa Çelik, “Yeni nesil tüketiciler şeffaf, orijinal ve bilgilendirici ambalajlara yöneliyor. Canlı renkler, gerçekçi görseller, basit logolar ve sade bir zemin üzerine kısa ürün bilgileri içeren ambalajlar daha çok rağbet görüyor. Böylece tüketici kendisine ve sağlığına uygun olan ürünü kolaylıkla anlıyor.” Sözlerini kullanır.

Minimalist Ambalaj Tasarımı Tüketiciye Güven Veriyor

Ambalaj tasarımı, tüketicinin iş hakkında bir bakışta bilgi sahibi olmasını sağlar. Ambalajın ön yüzündeki görsellerin ve doğru sözlerin işi öne çıkaracağını söyleyen Tasarist Kreatif Yöneticisi Musa Çelik, “Ürün görünse de şeffaf bir kısma sahip olan ambalaj, tüketicide güven duygusu oluşturuyor. Tüketici. Eserin nem, ısı, koku gibi birçok çevresel faktöre karşı koruma sağlayan açılır kapanır bir ambalaj içinde korunması gerekmektedir. Bu özelliklerin yanı sıra ambalaj tasarımında sadece görünüşe değil, stratejik bir hikayeye odaklanmak önemlidir. Dürüst sözler, doğru unsurlar ve edebi bilgiler içeren minimalist bir tasarımla, tüketicilerin diyetini büyük ölçüde etkileyebiliriz.” yorumlarda var

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu